Jarničky 2013

2.3.2013

Zravíme rodiče i jiné obludy! :D

Dnes (v sobotu 2. 3. 2013) jsme v 8:30 vyrazili od sboru.

Cesta byla dlouhá, s přestávkami na benzínkách a pojídáním svačin jsme dorazili na základnu ASGARD u obce Roseč u Jindřichova Hradce.

Srub je fakt super, protože je veliký, dřevěný-tím pádem i nádherně voní(a dobře hoří-hasiči budou mít radost). Je na kraji lesa u rybníka. Rybník není tak zamrzlý, jak by jsme si přáli(ale jednu dorostenku led přece jenom udrží).

Když jsme si vybalili a rozdělili pokoje a postýlky, nějaký čas jsme strávili v chatě a hráli různé hry.

Až po půl čtvrté (kvůli vedoucím-to se ví) jsme se oblékli a přichystali se na procházku venku.

Zahráli jsme si bezva hry, zasportovali u štafety a k svačině dostali banán. Mňam!

Brzy byl čas jít "domů" :P.

Před večeří byl kratičký duchovní program (spíš se nakonec probíralo to, co se bude dít). Na místní nástěnku byly připevněny denní instrukce.

Už tedy víme, že:

• Budíček je v 7:30! :O (STRAŠNĚ BRZO!!!)

• Snídaně půl hodiny potom.

• Program v 9:00.

• Oběd ve dvanáct

• Odpolední program (HRY) 14:00

• Večeře 18:00

• Večerní shrnutí (kdoví čeho :/... ) v 19:30

• Večerka je v pouhých deset hodin! (STRAŠNĚ BRZO!!!)

Byli jsme rozděleni do skupin na Pavlovce a Petrovce (pořádně ještě nevíme, co to znamená :D ).

Pavlovci jsou: Helča, Aleš, Dominik, Štěpán, Michal F., Já-MarČa (Marťa-někteří lidé prostě neumí psát :-D), Maruška, Esterka a Padík (Anička Paděrová).

Petrovci jsou: Jáchym, David, Marek, Tomáš, Dáda, Áňa Pelly, Káťa, Simča a Aďa M.

Po večeři přijeli opoždění Markovi a noční život mohl začít!

ZA DOROSTENCE ZDRAVÍ MARŤA A KÁŤA!

P.S. : JESTLI TO DO ZÍTRA PŘEŽIJEME, JEŠTĚ PÍSNEM. PA.

3.3.2013 20:21

Ráno jsme se (kluci) probudili v totálně začuděným pokoji páč nám čoudil kotel.Dneska byla první společná snídaně. Raní chvilku měla Marta ze slovíčka na každý den. Po snídani jsme mněli dopolední program o Kornéliovi a Šimonovi-Petrovi (Sk, 10). Při programu jsme se třásli zimou páč nám explodoval kotel a museli jsme větrat. Před obědem jsme zkoušeli scénky na večer (o Kornéliovi a Šimonovi-Petrovi). Oběd jsme měli na čínskej způsob (Kung-pao jedli sme ho tyčkami). Po vobjedě byla 2 hodiny volná zábava. Ve dvě jsme šli ven hrát hry, ale venku roztával sníh a pěkně se to klouzalo. Na svačinu jsme mněli jougurt. Těsně před tím sem si já (Š.J.)sednul na zábradlí které nebylo moc pevné, následkem toho sem se za 5 vteřin našel v blátě. Byli tu kominíci kvůli další explozi našeho kotle. Přijela za námi též návštěva z Husince. Později někteří docvičovali scénky a hráli hry. I když sou ztráty povolený, porát nás je plnej počet (24+2mrvenci na termosce). K večeři jsme mněli pomazánku. Na večerní program jsme hráli ty scénky (o Kornéliovi a Šimonovi-Petrovi) pro zbytek dětí (2. skupinu+5 vedoucích). Teď se nudíme před alešovým noťasem a koukáme jak zbytek hraje faráře. Moc se nám tu líbí je tu velká chata + 22 hektarovej rybníček.

Pozdravují : Dáda, Štěpán, Tomáš +vedoucí a zblytek

4.3.2013

V sedm hodin ráno vstali, ti co málo naběhali. V osm byla snídaně všichni řvali hrr na ně (rohlíky s marmeládou)! Tímto skončili naše básnické nápady, básníci z nás asi nebudou.. Takže.. Na program jsme se rozdělili na dvě skupiny, každá skupina měla jiný příběh, na základě toho měla scénku na dané téma. Oběd, ehmm.. byl! Při odpoledním klidu (kdy Jáchym normálně odpočívá) se zkoušeli scénky na večer (to znamená že se neodpočívalo). Potom co všichni pilně zkoušeli (kromě Jáchyma), se šlo ven hrát Vlastíkovi vynikající gamesy (games bez gamesu jako hrad bez hradu, tudiž Y!). Běhalo se kolem domu s pádlem, kabelkou (alias s bojkou), s koštětem a s Vlastíkovou čepicí a vestou. Poté se šlo do lesa hrát fotbal v ostružiní, byli jsme svázáni do dvojic + brankáři. Vlastík pak vyhlásil závod o studentskou pečeť, kterou vyhráli Marek a David. Až jsme se vrátili na chatu, dodělávali jsme scénky a užívali volna (konečně :D). Večeře nebyla klasicky v šest ale v sedm což některé nemile překvapilo (Jáchym). K večeři byly rohlíky se zapečeným sýrem a oblohou (né modrou). Po večeři byl program a naše nacvičené scénky u kterých bylo nakázáno od Jáchyma se smát! První scénka která měla trvat zhruba 20s, trvala asi 5 minut díky Jáchymovi, který si téměř už klasicky vzal proslov před scénkou. Druhá scénka byla také výborná i když byla delší, navíc ještě po Jáchymově zazáření!.. Poté jsme se pomodlili a šli hrát hry, ale my (Tadeáš a Jáchym) píšeme ve skladišti tuhletu zprávu právě teď! (pokud si to čteš tak už je pozdě). Teďka co jsme dopsali tuto zprávu se chceme vyjádřit k heslům dnešního dne. 1, smějte se všemu (Jáchym) 2, neskákej do bažiny (boty) 3, s pádlem musíš zatáčet (barák)

Za dorost (vedoucí) píše Tadeáš a ten Jáchym... Ano přesně ten!

5.3.2013

Dnes v úterý tj. 5. března jsme se o půl osmé probudili do krásného dne. Začal dobrou snídaní v osm hodin a pokračoval čtením z Bible v devět hodin. Na téma toho příběhu, který byl námi čtený z Bible jsme museli vymyslet scénku ( jako každý předešlý den). Naše tety nás potěšily dukátovými buchtičkami k obědu. Po obědě byl polední klid (no, nevím, jestli klid). Odpoledne začalo splněním sázek, které byly uzavřeny s Chlastíkem Vráskou (za čokoládu) např.: ponoření do zamrzlého rybníka, nošení klád ze vzdáleného lesa nebo nošení špalků do kotelny po jedné noze. Program odpoledne začal hrou na ,,kolíčkovanou" dále skokem přes lano, točením okolo kolíku oběhem pařezu a zpět do cíle, rozdělili jsme si čísla v družstvech kde uprostřed byl tenisák a my se honili podle čísel za míčem. Následovala svačina ( nastrouhaná mrkev s nastrouhaným jablkem). V osmnáct hodin byl párek s chlebem k večeři. Po večeři byly na řadě scénky. Také museli být oceněni sázkaři, kteří splnili své úkoly. ...........a dobrou noc!!!

Mějte se FAMFÁROVĚ, Váš kouzelný dorosťák David ♥

6.3.2013

Náš den začal kolem půl druhé hodiny ranní. Některé z nás nebylo možné lehce probudit a tak nastaly malé komplikace, s kterými si však takový vedoucí umí poradit. Čekala nás stezka odvahy. Šli jsme každý sám lesem podle svícnů a došli ke stavidlu rybníka (ten znáte z minulých zpráv) a tam se měli podepsat. Když se všem podařilo překonat svůj strach z "chrochtajících divokých prasat" (Tade a Helča) snědli jsme zbytek buchtiček z oběda a zase si lehli do spacáků. Ráno bylo vstávání pro mnohé těžké. Snídaně i program proběhly úspěšně, jestli teda vynecháme naše skloněné hlavy a usínání při modlení. Jakmile skončil program, já s Esterkou jsme se zašily do spacáku (správně, jednoho spacáku) a proto netuším, co dělali jiní, možná dopadli podobně. K obědu byla slepice na paprice s knedlíky a všichni si náramně pošmákli. Někdo ještě polední klid proležel, ale například takový David se s Vlastíkem vsadil, že bude hodinu a půl obíhat chatu. Svůj úkol splnil a získal Studentskou pečeť. Následovala oslava narozenin Adélky M. a předání dárečků. Dostala kytičku, tričko s baletkou-postavou ze scének, které se zde vytvořily a kterou pokaždé hrála právě Áďa, papírovou opici, tužku se svým jménem... A dortík.Můžu potvrdit-byl dobrý. Venku jsme si zopakovali pár zábavných her ze včerejšího odpoledne a zapojili do nich také kuchařky a po návratu do chaty pokračovali v hraní her a volnějším programu. K večeři jsme dojedli jídlo z minulých obědů a zase odpočívali. Večer nám Jáchym zahrál scénku (úplně sám). Unavenost nás donutila jít spát brzy (alespoň mě).

Za dorosťáky: Marta a Padík.

Čtvrtek 7.3.2013

Dnešní den začal tím, že jsme se strašně rychle museli nasnídat aby jsme včas odjeli na tajný výlet(bylo to muzeum čokolády a marcipánu). Nikdo se nemohl dočkat. Když jsme dojeli na parkoviště ve městě Tábor, všichni si ulevili po dlouhé cestě(ne neprděli jsme). Po cestě do tajného místa jsme se asi ,,10krát"museli ptát(protože VLASTÍK nevěděl kudy dál!!!) Dorazili jsme tam. Všichni byli nadšení. Vevnitř VLASTÍK koupil lístky a šli jsme na prohlídku celé budovy. 1. část byla výroba čokolády 2. byly pohádky a šaty na panenky z marcipánu 3. byl sklep(perníková chaloupka, permoníci ...) 4. výroba z marcipánové hmoty(mísa s ovocem,sněhuláci ...) 5.mohli jsme si koupit co jsme chtěli.... Tím skončil náš tajuplný výlet. Do chaty jsme dorazili kolem 15:00 hod. O půl čtvrté byl oběd,hodina pauzy a pak jsme šli na mokrou procházku ven kolem rybníka(marek udělal za půl hodiny asi 72 fotek):D. Když jsme přišly měli jsme klid (konečně). Potom byl program kde nám Chlastík vyprávěl že Bohu můžem vždy věřit. ALE SCÉNKY NEBYLY.

8.3.2013

Dnešní ráno nebylo příliš slunečné, za okny byla mlha. Vstaly jsme na snídani a potom jsme vymýšlely zábavný program na večer. např.: scénky různé hry apod. na to jsme měli celé dopoledne. Asi kolem 12:30 jsme měli oběd který obsahoval pohankovou polévku a řízek s bramborovou kaší. Potom byl na nějaký čas polední klid, který ale moc v klidu nebyl. Také jsme venku hrály hry a udělaly jsem si procházku do vesnice kde nás přivítaly kozy, kůň, slepice a nějaká ta rybička která plula rybníkem. Poté co jsme se vrátily z procházky byla svačina a zároveň jsme dodělávali své scénky a program na večer. Následovala večeře která se skládala ze zbytků. Po večeři byl krátký program k zamyšlení a pak začal zábavný program neboli scénky. První scénka měla čtyři hlavní postavičky : Tynki Vinki , Dipsy , Lálá a Pó neboli Teletubbies-Teleblbbies. Druhá scénka byla moderní pohádka. Bylo to něco jako perníkoví chaloupka ale v našem podání se jmenovala Hašišbába. A potom přišla poslední scénka které se ujali vedoucí. Měla představovat dorosťáky o 30 let později. Opravdu se jim povedla :-D. Po dokončení scének se ujal slova ještě Jáchym, který sepsal pohádku o hádání. Když byly všechny scénky odehrány začaly všeljaké hry a zábava byla v plném proudu!

Featured Posts
Zkuste to později
Až budou příspěvky zveřejněny, uvidíte je zde.